ERASMUS Würzburgban

ERASMUS Würzburgban

2016.04.25

2016. április 26. - dandartabornok

Meglepetés.

A mai napomat szépen elterveztem. Mostam, olvasgattam, hasznosan töltöttem az időmet. Azt terveztem, hogy 2-re megyek enni, hazajövök, megnézem a Trónok Harcát (végre új évad, ezaz), majd elmegyek órára. Csakhogy, hétfőnkét 2-től kezdődnek az óráim. Ez meglepetésként ért. Az angol prof óráját nagyon bírom, főleg, hogy mostmár kezd minket megismerni, hiszen nem kell túl sok arcot megjegyeznie. A társasági jogot most skippeltem, nem volt az az isten, hogy én a diák felolvasását meghallgassam egy német robotos angol kiejtésével. Inkább főztem túrós csuszát. Amit aztán olyan gyorsan megettem, hogy nem tudtam lefotózni. Jó lett. Még fogok csinálni, eléggé egyszerű. Meg találtam még egy ehhez fogható nehézségű receptet. De ahhoz kell liszt, így azt még meg fogom gondolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://daniwuerzburgban.blog.hu/api/trackback/id/tr928666136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása