ERASMUS Würzburgban

ERASMUS Würzburgban

2016.04.26

2016. április 26. - dandartabornok

Ember tervez.

A mai napom eléggé idegesítő volt. Reggel jött a házmester meg a vízszolgáltató egy embere, valamit ellenőriztek a fürdőszobai csapon. De ezt tudtam előre, de akkor is fel kellett hozzá kelni. Majd olyan negyed 3-ra mentem a menzára, hogy eszek és megyek edzeni. De a menza már zárt, és csak egy kaja volt, nem vicc, össz egy tányér kaja volt már csak. Hal. Megettem a felét. Ezt is félrefűszerezték, de legalább nem sikerült kiszárítani. Ha jobb lett volna a köret, talán nem is eszem teljesen. Így félig éhesen elindultam a villamoshoz, hogy így legalább jó edzeni, és ha hazamegyek turmix+csirkemell. A megállóban látom, hogy a villamosvezetők sztrájkja miatt ma nincs villamosközlekedés. A francba is már. Elindultam hazafelé. A Neue Uni mellett eszembe jutott, hogy talán sikerül elcsípnem a boltot, és veszek magamnak egy egyetemes pulóvert. Nyitva volt. Ez is egy első. De nincs kártyás fizetés, és nem volt nálam annyi készpénz. A francba is már - 2.0. Otthon csináltam szendvicseket, majd innen mentem edzeni, Még egész jó idő is volt, sütött a nap, nem fújt a szél. Mintha tavasz lenne. De visszafele. Hó és szél. Április 26-án. A francba is már - 3.0. De legalább vége van a napnak. Ha történik még valami, tényleg morcos leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://daniwuerzburgban.blog.hu/api/trackback/id/tr978666152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása