ERASMUS Würzburgban

ERASMUS Würzburgban

2016.01.07

2016. január 07. - dandartabornok

Visszatérés.

Hazaérkeztem otthonról. Mindez még kedden történt, de a szünet hivatalosan tegnap még tartott, mivel itt az is ünnepnap. Így amióta visszaértem pakolom el a dolgokat, amiket otthonról hoztam, meg szokom meg újra a helyet. A kajára egy ideig nem lesz gondom.

A mai nap már egyből 2 előadással indult. Az angol még kellemes is volt, de a német rosszabb volt, mint eddig. Elszoktam tőle, na. Újra bele kell rázódni a nyelvbe. A menzán még elkaptam a nyitvatartás végét, így az ebédet elegánsan megoldottam. Érdekes módon, csak az egyik van nyitva, az is eléggé csökkentett üzemmódban. De ma már nyitva voltak az üzletek, megejthettem a bevásárlást, így teljesen (tejesen, höhöhö) fel vagyok készülve mindenre. Ma reggel is például citromtortát kellett ennem reggelire, szörnyű.

A bejegyzés trackback címe:

https://daniwuerzburgban.blog.hu/api/trackback/id/tr608249944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tankone 2016.01.10. 18:37:29

Akkor a Kati néni citromtortája Würzburgig eljutott :D Nem semmi.
süti beállítások módosítása