ERASMUS Würzburgban

ERASMUS Würzburgban

2016.05.05

2016. május 05. - dandartabornok

Christi Himmelfahrt.

Ez a nap egyenlőre nagyon összezavart. Reggel szokásos módok kelek, reggeli stb. A suli fele útközben feltűnt, hogy messze nincs akkora forgalom, mint egyébként szokott lenni. De gondoltam, pár perccel később indultam, mint egyébként szoktam, lehet hogy pont akkor van a csúcs vége, és eddig nem láttam. Ami legelőször feltűnt, hogy a suli udvarának a kapuja zárva van. Gyanús jel 1. Továbbsétálván látom, hogy a biciklitároló teljesen üres (gyanús jel 2), és a kapu is zárva van (gyanús jel 3), ami pedig a felújítás óta mindig nyitva van, mert került beljebb egy fotocellás ajtó. Sehol semmi ember, szinte 0 forgalom, mi az élet van ma? Gyorsan végignéztem az e-maileket nyom után kutatva, és kiderült hogy ma van a címben is említett ünnep, Krisztus mennybemenetele. Minden zárva, emberek sehol. Akik utcán vannak azok csak a turisták és én. A turisták pedig vagy távol-keletiek vagy öreg német párok. Mivel ezt nem akartam elhinni, így tettem egy sétát a belvárosban, ami csak megerősítette ezt a megfigyelésemet. Ezek után elindultam hazafele, már egy kicsit megzavarva. A koli folyosójára érve, meg ez fogadott:

20160505_104947.jpg

Ez a madár repült felém pont fejmagasságban, elég gyorsan. De kitértem. Aztán a szokásos módon elkezdett nekirepdesni az ablaknak, hogy kijusson, kevés sikerrel. Így gyorsan leraktam a cuccomat, kinyitottam az egyetlen nyitható ablakot a folyosón, ami pont a másik végén vagy egy "S" kanyar után, és kitessékeltem.

Nem hiszem ma már bármit csinálok, ezeket fel kell dolgoznom.

A bejegyzés trackback címe:

https://daniwuerzburgban.blog.hu/api/trackback/id/tr158688430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása