ERASMUS Würzburgban

ERASMUS Würzburgban

2016.03.03

2016. március 04. - dandartabornok

Német pontosság

Eddig minden tekintetben a németek teljesen szabálykövetők és halál pontosak voltak, mint a sztereotípia. De ez most megváltozott. Ma lett volna a vizsgám jogi angol kettőből. 11 órakor. 10:35-kor, amikor már teljesen fel voltam öltözve, kabát rajtam, indulok, telefonra ránézek, hogy mennyi az idő, van egy e-mail. Gondolom, út közben elolvasom, ha nem egy ilyen Neptunos spam. A tanártól jött, hogy összecserélte a napokat és most van egy találkozója, így nem jó neki az időpont. Nem volt kellemes ez a hír, már szerettem volna ezen túl lenni. Írtam neki választ, hogy nekem bármikor jó, hisz végülis nincs nyelvkurzusom. Most van másnap dél, és még mindig nem jött tőle e-mail. Úgy néz ki ez eltolódik a félévre.

A bejegyzés trackback címe:

https://daniwuerzburgban.blog.hu/api/trackback/id/tr178443528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása