ERASMUS Würzburgban

ERASMUS Würzburgban

2015.12.09

2015. december 10. - dandartabornok

Zavartság.

Ma összesen egy előadásom volt. De az a reggeli. Kezdem nem érteni ezt az órát, mert eddig azt gondoltam, hogy minden szekciót más tanár tanít, erre visszatért az első tanár. Össze vagyok zavarodva. De ez legalább annyira összezavart, hogy nem aludtam el órán. Utána bementem a városba egy kicsit sétálni, szétnéztem megint a karácsonyi vásáron, hogy van-e valami új dolog. Nem volt. De a vasalós még mindig a helyén van, és mintha fogyott volna belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://daniwuerzburgban.blog.hu/api/trackback/id/tr138155238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása