ERASMUS Würzburgban

ERASMUS Würzburgban

2016.02.24

2016. február 25. - dandartabornok

Ügyintézés.

Ma délelőtt begurultam a hublandi campusra, hogy végre megejtsem a könnyített regisztrációmat. 11:47-kor értem oda, és 11:55-kor már túl is voltam rajta. Pedig nem ment ennyire flottul. A nő nem értette, hogy miért kaptam új Letter of Admissiont. Valahogy így zajlott a beszélgetés:

Én: A kollegája mondta, hogy jöhetek beiratkozni, minden megvan, Letter of Admission + befizetés igazolása.
Nő: De miért akarok beiratkozni, ha már tanultam egy fél évet itt.
Én: Mert be kell, kaptam új Letter of Admissiont-t, és az ezt mondja.
Nő: Nem kaphattam, mert egy  olyan dokumentum két félévre szól.
Én: Kaptam.
Nő: Lehetetlen.
-megmutatom neki a levelet-
Nő: De hogy lehet hogy mégis kapott???
Én: Mert én nem egy évre vagyok itt hanem két félévre, ami elvileg teljesen elkülönül, újra kellett pályáznom is, mindent még egyszer meg kellett csinálnom.
Nő: Miért?
Én: Otthoni egyetem.

Innentől kezdve nem volt több kérdés, minden érthető lett a számára. Egyből regisztrált a tavaszi félévre, újíthatom meg majd a bérletemet is. Ezek után mentem a menzára, az új menzát inkább hanyagoltam, mert ugyan azok voltak, mind eddig a héten mindig, a Studentenhausnál meg a következő problémába ütköztem:

20160224_121939.jpg

Az a sor. Aminek bent még bőven van helye. Vagyis ez csak a jéghegy csúcsa. Úgyhogy ezt is hanyagoltam, és otthon ettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://daniwuerzburgban.blog.hu/api/trackback/id/tr458419996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása