ERASMUS Würzburgban

ERASMUS Würzburgban

2015.12.10

2015. december 12. - dandartabornok

Tészta.

Túléltem a mai napot is. Ezek az EU-s előadások eléggé odatesznek az embernek. Csak az a szerencsém, hogy járok az angolra is, a németet önmagában szerintem még a németek se értik meg elsőre. A tanár túlságosan élvezi, nagyon pörög a nyelve. Most is ilyen büntetések számítását tanultuk, úgy nézett ki a tábla mint egy jobb matekóra után. Menza után vettem hagymát, mert bele akartam vágni az eddigi legnagyobb főzésbe itt. A brassói nem számít, azt ketten csináltuk. Fel kellett használni a krumplit és úgy döntöttem, hogy krumplis tészta lesz a nyerő. A legelső Google-s recept szerint csináltam, és nagyon jó lett. Csak akkora adag, hogy még holnap is ezt fogom enni. Tudok főzni, juhéj.

A bejegyzés trackback címe:

https://daniwuerzburgban.blog.hu/api/trackback/id/tr528159214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása